a
képre
a
képre
a
képre
a
képre
a
képre
WordPress Weboldalkészítés
De elég nagyok, hogy sikerre vigyünk!
Miért válassz
minket?
Legnépszerűbb
WordPress-ben építjük weboldalainkat, ami a legnépszerűbb tartalomkezelő rendszer a világon.
Minőség kívül – belül
A dizájn fontos számunkra, de nem áldozzuk fel a hatékonyságot az oltárán.
Szabadon dönthetsz bármikor
Azt szeretnénk, ha magadtól maradnál az ügyfelünk, ezért nem trükközünk röghözkötős szerződésekkel.
Eszközeink kiállják az idő próbáját
Csak olyan eszközökkel dolgozunk, amelyek biztonságosak és időtállóak.
Első a biztonság
Rendszeresen frissítjük és mentjük ügyfeleink oldalait, így nem áll fent az adatvesztés kockázata.
Mit tanultunk a Gundel webolddalának készítése közben?
Világhírű céggel dolgozni egyszerre megtisztelő és stresszes. Ha csak egy elgépelés van az oldalon, már ír valaki egy felháborodott levelet arról, hogy „ez nem méltó a Gundelhez, hogy a 8. sorban lemaradt egy vessző”.
Az ember megtanul pontosabban működni és ezzel párhuzamosan tudatosítani magában, hogy hibázni emberi dolog.
A másik érdekesség, hogy naponta ír róluk a sajtó, így nagyon erős a domain. Jó látni, ahogy pörögnek a számok és kisebb munkák, illetve megfelelő beállítások is szemmel látható eredményeket hoznak.
Milyen egy jó kisvállalkozói oldal?
Az első kérdésem a fejlesztés mekezdése előtt rendszerint az, hogy mi a célja az oldalnak? Egyfajta digitális névjegy, ami csak a státusz miatt kell, a Google-ben lesz hirdetve, vagy főleg a social médiában, esteleg mindhárom egyszerre?
Az első esetben a dizájn a legfontosabb, a másodikban a tartalmat kell a keresőre optimalizálni, a harmadik verzióban pedig a marketing a leghangsúlyosabb.
Tóth Adrienn pszichológusnak az volt a fontos, hogy a személyiségét minél inkább meg tudja mutatni a dizájnon keresztül is, az ő oldala tehát a „digitális névjegy” kategóriába esik. Nincsenek agresszív sales szövegek rajta és nem ír hetente blogcikkeket sem, hogy minél több kulcsszóra tereljen forgalmat az oldalára. Ezek hasznos dolgok, de rengeteg időt és energiát emésztenek fel, így nem mindenkinek valók.
A pszichológusoknak megvannak a felületeik önmaguk hirdetésére, így a weboldal a hitelesség és a bizalom elnyeréséhez szükséges.
Milyen dolgozni a külügyminisztériumnak?
A Start Akadémia egy a külügyminisztérium alá tartozó program középiskolások számára. Erősen feszegettem a fejlesztési során a WordPress határait (és a sajátjaimat is, napi 16-18 óra munkával), de szerencsére kifejezetten stabil rendszer lett. Ami miatt bonyolult azok a háttérfunkciók – eseménykezelés és klubtagság. A másik ok, amiért büszkék vagyunk rá, az a pixelpontos dizájn Figma fájl alapján.
Itt a legfontosabb tapasztalat a fejlesztés során a szakmai magabiztosság és a határozottság fontossága. Az ügyfeleknek szükségük van rá, hogy a saját területeden irányítsd őket – mit lehet, mit nem, hogyan függ össze a weboldal a levelezéssel, a hírlevelekkel, a domaint mikor és kinek kell lefoglalnia, kinek mire van jogköre, stb.. Jóval kevesebb dolgot akarnak ők megmondani, mint az ember gondolná. Bármekkora is a megrendelő, a saját területeden te irányítasz, ha határidőre el akarsz készülni.
Beszéljenek az általunk
készített weboldalak helyettünk
Így dolgozunk mi
1. lépés
Egyeztetés az ügyféllel
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
Konkurencia és nemzetközi gyakorlatok elemzése
- Fejlesztés: 1. szakasz
- Fejlesztés: 1. szakasz
WordPress-ben építjük weboldalainkat, ami a legnépszerűbb tartalomkezelő rendszer a világon.
1. lépés
Fejlesztés: 1. szakasz
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
1. lépés
Ügyfélvisszajelzések begyűjtése, egyeztetés
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
1. lépés
Dizájn átalakítása, majd a 4-es pont addig, amíg nincs meg a kívánt hatás
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
1. lépés
Fejlesztés
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
1. lépés
Egyeztetés az ügyféllel – hiányzó információk; ez alapján az oldal véglegesítése
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
1. lépés
Igény szerint: karbantartás, vagy további folyamatos tartalomfeltöltés
arculati anyagok bekérése (akkor is van, ha nincs!), mutasson oldalakat, amiket szeret, mondja el, mit akar
Gyors, agilis, mindenre tudja a megoldást. Ifjú kora ellenére nagyon komoly tudással rendelkezik. Holisztikus módon rálát a teljes online világra, ezért mindig a legjobb megoldást javasolja az adott problémára.
Pázmándy Szilvia
Eventrend Hotels, értékesítési és marketing igazgató"Kati, Dorina az egyik legjobb döntésed volt." (Kati = Vojánszki Katalin, Concession Holding, marketing igazgató)
Valenta Zsolt
Concession Holding, ügyvezető és tulajdonos"Dorina, köszönöm, hogy vagy!"
Vojánszki Katalin
Concession Holding, marketing igazgatóMellszobrot állítanék fel, annyira hálás vagyok! A vendégem is mondta, hogy közelebb is lett volna hozzá olyan szolgáltatás, amivel én is rendelkezem, de szimpatikusabb voltam a weboldal alapján a konkurenciánál! 😍
Módos Ilona
esztétikai specialistaAmikor jelentkeztem reméltem, hogy egy valóban épkézláb oldalt tudok majd létrehozni, de Dorina azt hiszem ezt az elvárásomat sokszorosan felülmúlta!
Kövesdi Anna
RenolabDorina mindent azonnal átlát, megért és "érez".
Simon Lilla
Simon Home & Hotel, tulajdonos, ügyvezetőDorinával egy magántanár brandépítésén dolgoztunk együtt. A feladat az volt, hogy ismertessük meg egy gyógypedagógus fejlesztő óráit egy nagyváros kisgyermekes szüleivel, olyan eszközökkel mint: Google, Facebook hirdetések kezelése, SEO, pozícionálás, látogatók generálása a blog oldalhoz. Dorina tanácsai és munkája segítségével 3 hónap alatt betelt a naptár. A közös munka során egy rendkívül tapasztalt, a közösségi média trendeket ismerő, profi szakembert ismertünk meg Dorina személyében. Bátran ajánlom azoknak, akik bullshitmentes, korrekt szakembert, szolgáltatást keresnek.
Verba Andrea
ÁrnyéktanárDorina előadásából is látszik, hogy nem csak ért a dolgokhoz, de folyamatosan frissíti is tudását, ami az online marketing világában elengedhetetlen. Az ügyfelek edukálása is kiemelt szempont. Tudását jól, érthetően, sok tapasztalat megosztásával tudja átadni.
Iványi Tamás
BME, oktatóDorina rendkívül felkészült, naprakész, magabiztos, és széles körű ismeretekkel és gyakorlattal rendelkező szakember benyomását keltette. Különösen érzékeny vagyok a felelős magatartásra, ezért nagyra értékelem az egyes részterület mélységeit érintő kérdésekre adott "nem tudom biztosan, ezért ennek utána kell néznem" válaszokat, avagy azt, hogy erre a területre speciálistát szoktatok megbízni. Őszintén gratulálok és nagyon drukkolok a további sikerekhez!
Molnár Péter
Közel másfél éve dolgozunk együtt. Dorina mindig gyors és rugalmas, kreatív és naprakész megoldásokat nyújt. Csapatjátékos, ami nálunk nagy érték, hiszen marketing területen is számos szakember munkáját kell összehangolnunk.
Bottyán István
Csónakázótó Kft., ügyvezetőA Neobrand WEB oldal készítő tanfolyamán vettem részt, egy olyan képzésen, amelyen elsajátíthattuk web fejlesztői nyelvek használatát, és saját weboldalakat tudtunk létrehozni. Dorina fiatal kora ellenére hatalmas tapasztalattal rendelkezik és átfogó rálátása van az online marketing világára. Nemcsak elméletben, hanem gyakorlatban is jól ismeri a weboldalak optimalizálását, a közösségi média marketinget, az e-mail marketinget, és más online stratégiákat. Dorina mind előadóként, mind mentorként megállja a helyét, és rengeteget tanultam tőle a tanfolyam során. Köszönöm, hogy megízlelhettem ezt az “extrém sportot”.
Mészáros Gábor
Milida AestheticaDorina precíz, gyors, pontos, hatékony.
Nell Béla
Magna Catering Kft., CZNL Szolgáltató Kft., ügyvezető
Gyakori kérdések
Ajánlatkérés