parallax background

Brandépítés workshop


Az előadás, amit látnod kell, mielőtt megalapítod a cégedet





Neked szól az előadás, ha

Márkát szeretnél építeni,

nem csak árulni a termékeidet.

El akarod nyerni a vásárlóid bizalmát,

így magasabb konverziós arányt érni el (konverziós arány = 100 látogatóra jutó vásárlások száma).

Kíváncsi vagy az egyes marketing eszközök szerepére,

hatékonyságára és költségeire.

Akarsz hallani pár trükköt,

amelyekkel költséghatékonyan tudsz információt szerezni a piacodról.

Tudni akarod, milyen kockázatok és nehézségek várnak rád,

amikről a tankönyvek nem beszélnek - és hogyan kerülheted el őket.
parallax background

Brandépítés workshop


Az előadás, amit látnod kell, mielőtt megalapítod a cégedet




Neked szól az előadás, ha

Márkát szeretnél építeni,

nem csak árulni a termékeidet.

El akarod nyerni a vásárlóid bizalmát,

így magasabb konverziós arányt érni el (konverziós arány = 100 látogatóra jutó vásárlások száma).

Kíváncsi vagy az egyes marketing eszközök szerepére,

hatákonyságára és költségeire.

Akarsz hallani pár trükköt,

amelyekkel költséghatékonyan tudsz információt szerezni a piacodról.

Tudni akarod, milyen kockázatok és nehézségek várnak rád,

amikről a tankönyvek nem beszélnek - és hogyan kerülheted el őket.

Magamról


Alberti Dorina vagyok, marketing szakember. A BGE-n és a BME-n szereztem meg a szükséges elméleti alapokat, amiket aztán a gyakorlatba átültetve kaptam meg az élettől a szükséges pofonokat. Az értékesítési csatornák például így néznek ki az életben - hirdeted a reggeli italodat a TV-ben, a Tesco és az Auchan viszont nem hozza ki a raktárból, ha nem látogatod végig őket személyesen... Buktad a kampányt. Célcsoport választás: a tankönyv szerint kiválasztod az egészségtudatos, fitt, magas jövedelmű nőket - nincsenek elegen ahhoz, hogy fenntartsák a cégedet és nekik hirdetni is költséges.

A megfelelő stratégia kialakítása nem egyszerű. Hatalmas előny, ha ismered a lehetőségeket és ki tudod számolni, hogy a te esetedben melyikkel hány forintért tudsz elérni egy potenciális vásárlót.

Sok éves tapasztalattal rendelkezem az online marketing és a brandépítés területén is. Az alábbi témakörökben több hazai egyetemen oktattam meghívott előadóként. Gyere el és hallgasd meg fél napos előadásomat a témában!


Referenciáim


  • Mellszobrot állítanék fel, annyira hálás vagyok! A vendégem is mondta, hogy közelebb is lett volna hozzá olyan szolgáltatás, amivel én is rendelkezem, de szimpatikusabb voltam a weboldal alapján a konkurenciánál! 😍
  • Dorina előadásából is látszik, hogy nem csak ért a dolgokhoz, de folyamatosan frissíti is tudását, ami az online marketing világában elengedhetetlen. Az ügyfelek edukálása is kiemelt szempont. Tudását jól, érthetően, sok tapasztalat megosztásával tudja átadni.
    Iványi Tamás
    BME, oktató
  • Dorinával egy magántanár brandépítésén dolgoztunk együtt. A feladat az volt, hogy ismertessük meg egy gyógypedagógus fejlesztő óráit egy nagyváros kisgyermekes szüleivel, olyan eszközökkel mint: Google, Facebook hirdetések kezelése, SEO, pozícionálás, látogatók generálása a blog oldalhoz. Dorina tanácsai és munkája segítségével 3 hónap alatt betelt a naptár. A közös munka során egy rendkívül tapasztalt, a közösségi média trendeket ismerő, profi szakembert ismertünk meg Dorina személyében. Bátran ajánlom azoknak, akik bullshitmentes, korrekt szakembert, szolgáltatást keresnek.
    Verba Andrea
    Árnyéktanár
  • Dorina precíz, gyors, pontos, hatékony.
    Nell Béla
    Magna Catering Kft., CZNL Szolgáltató Kft., ügyvezető
  • Dorina mindent azonnal átlát, megért és "érez".
    Simon Lilla
    Simon Home & Hotel, tulajdonos, ügyvezető
  • Gyors, agilis, mindenre tudja a megoldást. Ifjú kora ellenére nagyon komoly tudással rendelkezik. Holisztikus módon rálát a teljes online világra, ezért mindig a legjobb megoldást javasolja az adott problémára.
    Pázmándy Szilvia
    Eventrend Hotels, értékesítési és marketing igazgató
  • Közel másfél éve dolgozunk együtt. Dorina mindig gyors és rugalmas, kreatív és naprakész megoldásokat nyújt. Csapatjátékos, ami nálunk nagy érték, hiszen marketing területen is számos szakember munkáját kell összehangolnunk.
    Bottyán István
    Csónakázótó Kft., ügyvezető
  • "Kati, Dorina az egyik legjobb döntésed volt." (Kati = Vojánszki Katalin, Concession Holding, marketing igazgató)
    Valenta Zsolt
    Concession Holding, ügyvezető és tulajdonos
  • Vojánszki Katalin
    "Dorina, köszönöm, hogy vagy!"
    Vojánszki Katalin
    Concession Holding, marketing igazgató


Miért gyere el?

A workshop alatt rengeteg gyakorlatias példát fogsz hallani, amik alapján látni fogod, hogy milyen lehetőségeid vannak, milyen irányba érdemes elindulnod.

A marketing nem kizárólag a reklámból áll, hanem annál sokkal több. Hiába a megfelelő kulcsszavak, a jó Google Ads szakember, ha nincs meg a bizalom a márkád irányába. Hogyan lehet ezt felépíteni? Gyere el és rengeteg ötlettel leszel gazdagabb az előadás végére!



Jelentkezés

Időpont

2021. szeptember 04.
9:00 - 12:00

Helyszín

Zoom online előadás


Árak

Előjelentkezéssel


7.900 Ft

Az ár érvényes:


szeptember 03. 20:00-ig



Az előadás napján


10.000 Ft

Kérlek, hogy amennyiben ezt a fizetési módot választod, úgy legalább 30 perccel a kezdés előtt jelentkezz nálam emailben, vagy a formon keresztül.



Értesítést kérek

Regisztrálj az eseményre


    Számlázási adatok (nem kötelező kitölteni)



    A változtatás jogát fenntartjuk. Amennyiben az új helyszín, vagy az időpont nem megfelelő, úgy a teljes befizetett összeget visszatérítjük.