Weboldal tartalomírás webinár

Akár magad készíted el a weboldaladat, akár fejlesztőt bízol meg vele, az első lépés a jó tartalom. Hogyan kezdj neki?

Magadra ismersz?

Neked szól a webinár, ha az alábbi gondolatok közül legalább kettő igaz rád:

Weboldalt szeretnél, vagy már van, de nem vagy vele boldog
Elveszettnek érzed magad, nem tudod mit és hogyan kellene írnod pontosan a honlapodra
Hirdetni is akarod az oldaladat, de nem ismered ennek a pontos technikai követelményeit
Félsz, hogy nem írsz elég érdekesen, hitelesen, vagy meggyőzően.
Vagy túl hosszú, vagy túl rövid szövegeket írsz, esetleg nehezen ragadod meg a lényeget.
Úgy érzed, nem találod a hangot a vásárlóiddal.
Keresőoptimailzásról (SEO) és hirdetésekről is lesz szó

Nem elég a szép weboldal, a Google-nek is meg kell felelni, ha látható szeretnél lenni. Ez a kettő adja a weboldal kereteit.

Az egyetemeink bíznak bennem

3 egyetemre hívtak meg vendégelőadónak, továbbá a Google Grundon is egy évig rendszeresen tartottam workshopokat.

Miért nézd meg a weboldal tartalomstratégia webináromat?

Megannyi különböző cél, azonos alapelvek

Bár egészen más megtervezni egy webshopot, vagy egy ügyvédi bemutatkozó oldalt, mégis rengeteg a párhuzam köztük. Fontos például mindkét esetben a hitelesség, a bizalom kiépítése és a szép képek.

Több, mint 70 weboldalt készítettem.

Ezek egy részét profi szövegíró, vagy marketinges csapat írta meg, mások az én tanácsaim alapján készültek, vagy korábbi tartalmakat javítottunk valamelyest fel. A statisztikákat szinte mindig láttam, és tény: sokszor kis változtatások is nagy különbséget jelentenek.

10 év tapasztalatait hozom el Neked 

Dolgoztam kis-és nagyvállalatokkal online és offline kampányokon, tartottam egyéni és csoportos oktatásokat is. Átfogó tudásom van.

Keresőoptimailzásról (SEO) és hirdetésekről is lesz szó

Nem elég a szép weboldal, a Google-nek is meg kell felelni, ha látható szeretnél lenni. Ez a kettő adja a weboldal kereteit.

Az egyetemeink bíznak bennem

3 egyetemre hívtak meg vendégelőadónak, továbbá a Google Grundon is egy évig rendszeresen tartottam workshopokat.

Az oktatóról

Alberti Dorina

Médiamegjelenések: Origo, MNO, Egészségkalauz, NLC, BLIKK

Végzettségek: BME, marketing MA diploma, Számalk Alkalmazott grafika

Előadások, interjúk: BME, METU, PTE, Google Grund, Nemzetközi Sakkfesztivál, Fluid Digital Podcast

Marketing szakember vagyok 10 év tapasztalattal. Ügynökségeknél, startupnál és ügyfél oldalon is dolgoztam, mielőtt 2018-ban vállalkozó lettem. Közel állnak hozzám a sakk és a művészetek, melyeknek köszönhetően megtanultam rendszerben gondolkodni és mellette érzelmi oldalról közelíteni meg az embereket és a problémáikat. Úgy tapasztalom, hogy az ember és a vállalkozása nem választható külön, meglepő módon még a nagy cégek esetében sem. Így a marketinget is az egyén céljaihoz, értékrendjéhez és habitusához kell igazítani, hogy fenntartható és hiteles legyen.

  • A Neobrand WEB oldal készítő tanfolyamán vettem részt, egy olyan képzésen, amelyen elsajátíthattuk web fejlesztői nyelvek használatát, és saját weboldalakat tudtunk létrehozni. Dorina fiatal kora ellenére hatalmas tapasztalattal rendelkezik és átfogó rálátása van az online marketing világára. Nemcsak elméletben, hanem gyakorlatban is jól ismeri a weboldalak optimalizálását, a közösségi média marketinget, az e-mail marketinget, és más online stratégiákat. Dorina mind előadóként, mind mentorként megállja a helyét, és rengeteget tanultam tőle a tanfolyam során. Köszönöm, hogy megízlelhettem ezt az “extrém sportot”.
    Mészáros Gábor
    Milida Aesthetica
  • Dorina rendkívül felkészült, naprakész, magabiztos, és széles körű ismeretekkel és gyakorlattal rendelkező szakember benyomását keltette. Különösen érzékeny vagyok a felelős magatartásra, ezért nagyra értékelem az egyes részterület mélységeit érintő kérdésekre adott "nem tudom biztosan, ezért ennek utána kell néznem" válaszokat, avagy azt, hogy erre a területre speciálistát szoktatok megbízni. Őszintén gratulálok és nagyon drukkolok a további sikerekhez!
    Molnár Péter
  • Amikor jelentkeztem reméltem, hogy egy valóban épkézláb oldalt tudok majd létrehozni, de Dorina azt hiszem ezt az elvárásomat sokszorosan felülmúlta!
  • Dorinával egy magántanár brandépítésén dolgoztunk együtt. A feladat az volt, hogy ismertessük meg egy gyógypedagógus fejlesztő óráit egy nagyváros kisgyermekes szüleivel, olyan eszközökkel mint: Google, Facebook hirdetések kezelése, SEO, pozícionálás, látogatók generálása a blog oldalhoz. Dorina tanácsai és munkája segítségével 3 hónap alatt betelt a naptár. A közös munka során egy rendkívül tapasztalt, a közösségi média trendeket ismerő, profi szakembert ismertünk meg Dorina személyében. Bátran ajánlom azoknak, akik bullshitmentes, korrekt szakembert, szolgáltatást keresnek.
    Verba Andrea
    Árnyéktanár
  • Gyors, agilis, mindenre tudja a megoldást. Ifjú kora ellenére nagyon komoly tudással rendelkezik. Holisztikus módon rálát a teljes online világra, ezért mindig a legjobb megoldást javasolja az adott problémára.
    Pázmándy Szilvia
    Eventrend Hotels, értékesítési és marketing igazgató
  • Dorina mindent azonnal átlát, megért és "érez".
    Simon Lilla
    Simon Home & Hotel, tulajdonos, ügyvezető
  • Vojánszki Katalin
    "Dorina, köszönöm, hogy vagy!"
    Vojánszki Katalin
    Concession Holding, marketing igazgató
  • Mellszobrot állítanék fel, annyira hálás vagyok! A vendégem is mondta, hogy közelebb is lett volna hozzá olyan szolgáltatás, amivel én is rendelkezem, de szimpatikusabb voltam a weboldal alapján a konkurenciánál! 😍
    Módos Ilona
    esztétikai specialista
  • Közel másfél éve dolgozunk együtt. Dorina mindig gyors és rugalmas, kreatív és naprakész megoldásokat nyújt. Csapatjátékos, ami nálunk nagy érték, hiszen marketing területen is számos szakember munkáját kell összehangolnunk.
    Bottyán István
    Csónakázótó Kft., ügyvezető
  • Dorina előadásából is látszik, hogy nem csak ért a dolgokhoz, de folyamatosan frissíti is tudását, ami az online marketing világában elengedhetetlen. Az ügyfelek edukálása is kiemelt szempont. Tudását jól, érthetően, sok tapasztalat megosztásával tudja átadni.
    Iványi Tamás
    BME, oktató
  • Dorina precíz, gyors, pontos, hatékony.
    Nell Béla
    Magna Catering Kft., CZNL Szolgáltató Kft., ügyvezető
  • "Kati, Dorina az egyik legjobb döntésed volt." (Kati = Vojánszki Katalin, Concession Holding, marketing igazgató)
    Valenta Zsolt
    Concession Holding, ügyvezető és tulajdonos

Tematika

A webinár online zajlik, szünet nélkül. Kérdéseket közben és a végén is fel lehet tenni.

  • Hány darab és milyen jellegű aloldalból álljon a weboldalad a tevékenységedtől függően?
  • Mik azok az elemek, amik minden weboldalon hasznosak?
  • Hogyan kezdj egyáltalán neki a weboldal megszövegezésének? Honnan indulj?

A dizájnról rengeteget lehetne beszélni, itt ezekbe a szakmai mélységekbe nem fogunk belemenni. Ellenben 3-4 egyszerű és hasznos tanácsot fogsz kapni, amik igen sokat számítanak a visszajelzéseim alapján. 

  • Hogyan kell úgy megírni egy szöveget, hogy a keresőben hatékonyan szerepeljen a weboldal, mind organikus, mind fizetett formában? 
  • Miért sokkal olcsóbb jól megszövegezett weboldalt hirdetni?
  • Trendek a webes szövegírásban.
  • A buyer persona lényege (fiktív ideális vásárló).
  • Mire tudod használni a ChatGPT-t és mire nem?

A workshop végén élőben válaszolok a kérdéseitekre.

Referenciák

Már mindjárt küldjük...

A videó megtekintéséhez kérlek add meg a nevedet és e-mailcímedet. A linket pár percen belül e-mailben küldjük neked!