Neobrand - Neveld a márkád!

Hiszünk benne, hogy egy vállalkozó szinte azonosul az általa teremtett márkával, és az egyik legnagyobb versenyelőnye a cége iránti hit és a lelkesedés. Ennek szellemében működik a NeoBrand.


Alberti Dorina


Alberti Dorina vagyok, a NeoBrand alapítója.

Az én történetem rendhagyó módon indult - meghúztam a határaimat, és mindenki kint maradt.

Ezért létrehoztam a saját kis buborékomat, amiben igyekszem mindent a saját értékrendem szerint működtetni. Ebből a térből született meg ez az ügynökség.

Az értékrend szó nem csak a népszerű kifejezések puffogtatása az én esetemben. Az értékteremtésben hiszek. A saját márkámban abszolút az edukációra helyezem a hangsúlyt, mind a workshopok, mind pedig az ügynökségi munka tekintetében. Azon belül is egy olyan szemléletet próbálok átadni, ami a világot előrevivő, társadalmilag felelős vállalkozások kiépítését teszi lehetővé a trendekkel és a túlfogyasztással szembe helyezkedve.

Olyan vállalkozóknak szeretnék segíteni, akik őszintén hisznek a márkájukban, büszkék rá és szeretik azt!


Bodogán Ábel


2022-ben csatlakoztam Dorinához, mint szakmai vezető.

Programozóként pénzügyi szoftverektől az android játék fejlesztésen át a webalkalmazásokig számos projekten dolgoztam. 10+ évnyi IT tapasztalatomnak köszönhetően bármilyen informatikai problémával is fordulj hozzánk, rám számíthatsz, hogy megtalálom számodra az optimális megoldást.

Azt vallom, hogy akár emberekről, akár informatikai feladatokról legyen szó, a lényeg a megfelelő, hatékony rendszer kialakítása. A folyamatok legyenek tiszták és transzparensek.

A fentiek nem jelentik azt, hogy csak a száraz adatoknak élnék. Pontosan tudom, hogy mennyire nagy hatással van a konverzióra egy professzionális dizájn.

A grafika mellett nagyra értékelem a zenét is. Szabadidőmben gitározom és sportolok.


Szabó Nándor


Hobbinak indult, majd idővel megélhetéssé és az önmegvalósítás eszközévé vált számomra a fotózás és videózás.

Azért szeretem, mert bár egyszerűnek tűnhet, mégis nagyon komplex és intenzív érzéseket lehet a képekkel kiváltani a nézőből, ha az ember tudja mit csinál.

Tudom-e befolyásolni, hogy milyen érzéseket?

Sokszor több szerkesztést is készítek egy-egy képről, mert több dolgot látok benne. De nem, még így sem biztos, hogy ugyanazt az érzelmet fogja kiváltani két különböző emberből, mert a jó kép egyben tükör is, amiben mindenki a saját élményeit keresi.

Önmagam legnagyobb kritikusaként a szakma iránti alázatban, a folyamatos fejlődésben és a kitartó munkában hiszek.

Akkor vagyok elégedett, ha a legjobb médiatermékeket prezentálom ügyfeleimnek – bármekkora projektről is legyen szó. Az a tapasztalatom, hogy a saját elvárásaimnak nehezebb megfelelni, mint a megrendelőknek, így mindig a kimagasló munkára törekszem.

Médiamegjelenéseink

Előadásaink