Neobrand - Neveld a márkád!
Hiszünk benne, hogy egy vállalkozó szinte azonosul az általa teremtett márkával, és az egyik legnagyobb versenyelőnye a cége iránti hit és a lelkesedés. Ennek szellemében működik a NeoBrand.
Alberti Dorina
Alberti Dorina vagyok, a NeoBrand alapítója.
Az én történetem rendhagyó módon indult - meghúztam a határaimat, és mindenki kint maradt.
Ezért létrehoztam a saját kis buborékomat, amiben igyekszem mindent a saját értékrendem szerint működtetni. Ebből a térből született meg ez az ügynökség.
Az értékrend szó nem csak a népszerű kifejezések puffogtatása az én esetemben. Az értékteremtésben hiszek. A saját márkámban abszolút az edukációra helyezem a hangsúlyt, mind a workshopok, mind pedig az ügynökségi munka tekintetében. Azon belül is egy olyan szemléletet próbálok átadni, ami a világot előrevivő, társadalmilag felelős vállalkozások kiépítését teszi lehetővé a trendekkel és a túlfogyasztással szembe helyezkedve.
Olyan vállalkozóknak szeretnék segíteni, akik őszintén hisznek a márkájukban, büszkék rá és szeretik azt!
Szabó Nándor
Hobbinak indult, majd idővel megélhetéssé és az önmegvalósítás eszközévé vált számomra a fotózás és videózás.
Azért szeretem, mert bár egyszerűnek tűnhet, mégis nagyon komplex és intenzív érzéseket lehet a képekkel kiváltani a nézőből, ha az ember tudja mit csinál.
Tudom-e befolyásolni, hogy milyen érzéseket?
Sokszor több szerkesztést is készítek egy-egy képről, mert több dolgot látok benne. De nem, még így sem biztos, hogy ugyanazt az érzelmet fogja kiváltani két különböző emberből, mert a jó kép egyben tükör is, amiben mindenki a saját élményeit keresi.
Önmagam legnagyobb kritikusaként a szakma iránti alázatban, a folyamatos fejlődésben és a kitartó munkában hiszek.
Akkor vagyok elégedett, ha a legjobb médiatermékeket prezentálom ügyfeleimnek – bármekkora projektről is legyen szó. Az a tapasztalatom, hogy a saját elvárásaimnak nehezebb megfelelni, mint a megrendelőknek, így mindig a kimagasló munkára törekszem.